Skocz do zawartości

Battlefield Play4Free - Polskie Forum używa cookies. Przeczytaj Polityka prywatności po więcej informacji. By usunąć te wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję cookies
  •  

Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

- Regulamin shoutbox'a: tu kliknij
- Możliwość pisania na shoutbox'ie od: 20 postów
@  Kwazzar : (18:20 - 16 grudzień 2014) przekrętlino xdd
@  Decado : (12:24 - 16 grudzień 2014) W skrócie. Muslimy mordują wszystkich jak zawsze, politycy kłamią, służba zdrowia kuleje, Temat nr 1 w Polsce pociąg Pedziolino. Siemka ;)
@  Nerevaryjczyk : (12:10 - 16 grudzień 2014) Siema Wszystkim! Tydzień bez neta i człowiek nie wie co się dzieje na świecie ... xD
@  I_Love_Dubstep : (15:50 - 15 grudzień 2014) @Mareczuczek srv2.multigaming.pl:11233
@  I_Love_Dubstep : (10:22 - 15 grudzień 2014) @Mareczuczek siemka koksie ;) w temacie aktualny teamspeak masz IP
@  Mareczuczek : (09:12 - 15 grudzień 2014) Siema. Na jakim TSie siedzicie? Zatęskniłem za wami GZ NOOBY!
@  kacper10polska : (00:30 - 15 grudzień 2014) :D
@  Metodyczny : (23:07 - 14 grudzień 2014) @kacper10polska jestem detektywem KAPOW
@  S3ci0r : (22:54 - 14 grudzień 2014) ma ktoś tsa do pokemonów (magmardo)? pilnie potrzebny
@  kacper10polska : (22:13 - 14 grudzień 2014) @Metodyczny :D
@  I_Love_Dubstep : (21:49 - 14 grudzień 2014) @KowbojMike kto to mówi lol :) ale @kacper10polska nieźle dowalił
@  Metodyczny : (21:48 - 14 grudzień 2014) @kacper10polska czy imie tej dziewczynki zaczyna sie na W? :)
@  kacper10polska : (21:43 - 14 grudzień 2014) Tja ;_; :D xD
@  KowbojMike : (21:38 - 14 grudzień 2014) wow miłość w gimnazjum taka pjakna ;_;
@  kacper10polska : (21:38 - 14 grudzień 2014) Była? xD
@  KowbojMike : (21:33 - 14 grudzień 2014) @kacper10polska Rozumiem, że dziewczyna chciała Ciebie poderwać, a Ty ją odrzuciłeś gentlemanie
@  kacper10polska : (21:07 - 14 grudzień 2014) http://scr.hu/3adr/gf71y :D Haha xD
@  Decado : (18:00 - 14 grudzień 2014) Aczkolwiek jeśli komuś ruszy, i chciał by sprawdzić jak się na ps pracuje, to do podstawowch zabaw z grafiką jest to jak najbardziej fajna sprawa :)
@  Decado : (17:59 - 14 grudzień 2014) KrvavyPL Dzięki za link przyda się :* Co do photoshopa, to nie ma się czym jarać jest to wersja cs2 która wyszła w 2005-6 roku, i nie będzie działała na większości nowych systemów operacyjnych. Po za tym jest już dosyć przestarzała.
@  KrvavyPL : (15:58 - 14 grudzień 2014) Właśnie pobieram tego PS, bo sam nie wiem czy to działa :P

Kody - CODE

Najnowsze "kody", które Cie wzmocnią :)

  • Zaloguj się, aby dodać temat
  Temat Autor Podsumowanie Ostatni post

  • Zaloguj się, aby dodać temat


Witaj "Gościu" na: Battlefield-Play4Free.PL !
By dołączyć do naszej społeczności musisz się Zarejestrować.
Jeżeli już to zrobiłeś możesz się Zalogować.

Dołącz do nas żołnierzu !
stat4u